spontanteeext!


dumduriduuu min hjärna ryker av för mycket vetenskaplig uppsats. Dom är knas, en uppsats är jobbig nog utan att man ska krångla till den med teoretiska utgångspunker och överanvancerade meningar. för att inte tala om KÄLLFÖRTECKNINGAR, och FOTNÖTTER! eller fotnoter kanske det heter... haha. Mina källor so far:
1. wikipedia
2. wikipedia
3. wikipedia
4. nån sida som jag inte sparade länken till

Min lillkusin berättar på facebookchatten att hon bakar, sött. Jordgubbstårta. Wow, somrigt... påminner mig om för två år sedan när jag och kompis satt i skolan ett par dar innan avslutningen och googlade jordgubbstårtor. Två år sedan?! Tiden har gått så jävla fort såhär i efterhand, fastän varje dag kändes så oändligt lång. Nu är det lite mer än två månader kvar. Inte mycket mer än ett andetag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0