vårvindar


Har egentligen historia men kunde inte andas därinne så jag flydde. Kommer säkert få ogiltig frånvaro(behövd ledighet?)... BLÄ.

Men det är typ vårvinter nu. I viss mening har det väl varit det i ett par dagar redan, men jag tycker inte att det är vår på riktigt förrän man känner det inom sig också. Imorse, när jag sprang mot bussen i solen med halfway gone i öronen och var 20 kilo lättare efter att ha tryckt på den där radera-knappen igår, slet jag av mössan och lät vårvintervindarna leka fram dagens frisyr och då, då kände jag det för första gången i år. Nu kommer våren. Nu kommer ljus, nu kommer värme, nu kommer nystart. End of chapter mörker, nu är det nog.  OJSHIT nu har jag slutat tror jag, ruuuun Josefin ruuuuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0