there's no one to catch me...


... but it doesn't matter since I'm not gonna fall.


Dear God, or whoever is director of this absurd play. It was really nice of you to hear my prayers and send me a kind of angel, but when you threw him down he landed like 40 miles too far away. Now "BFF" has to carry this heavy "D", that stands for Distance.


Engelska är så jävla jobbigt. Jag hittar inte orden, blir helt osäker på ordföljden och har ingen som helst aning om mina meningar låter svengelska. Det är likadant med franskan. När jag säger att jag gillar språk förväntar sig folk att jag ska vara bra på det, men icke! Förstår knappt själv varför jag tycker det är kul, men sanningen är att jag gladeligen skulle stanna i skolan ända till 7 varje eftermiddag om det var det enda sättet att få lära mig mer franska.

Måste gå upp till 50 jävla kilo så jag får lite jävla pengar från mina jävla päron så jag kan köpa en ny jävla mobil med jävla spotify i!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0