dagens överraskning


Neeej nu är jag besviken, mycket besviken! Har varit "kär" i dendär filmkaraktären (Jaques Mayol) sen jag var typ 9. Idag googlade jag skådespelarens namn och får upp bilden från 2004... förändring är visst inte alltid så bra! Så jaha, slutsats: även om man lyckas hitta en riktigt superultradregelframkallande snubbe så kan man aldrig, hur jävla het han än är, vara säker på att han inte kommer se helt vrickad ut om knappt 20 år. Nu blev min världsbild upponervänd! Haha, nej. Jag är faktiskt inte så ytlig. Men jag är galet förvånad! Hur kan en människas drag förändras så mycket?!?! Shit alltså, jag måste ta en tidsmaskin till 1988 och ge honom ett anti-åldringspiller så att världen kan ta del av hans snygghet under hela 2000talet också. Har jag tur blir han så tacksam att han friar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0