Peut-être qu'il rêve d'éviter le réveil.


vadfan är det för fel på min projektarbetslärare nudå? Jag hatar när folk behandlar mig som om jag vore ett särbarn eller något. Hon berättar för hela klassen när projektrapportsföreläsningen ska vara och sen går hon fram till mig och säger högt: "josefin, har du också koll på när föreläsningen ska vara nu?" Eh, JA. Du sa det nyss. Ser det verkligen ut som mitt huvud är ihåligt? Nej. Det är jag som alltid har koll. Det är jag som fattar när ingen annan fattar. Det är jag som måste hålla inne med hälften av mina rätta svar för att folk inte ska tro att jag är en jävla maskin.

Sen kan jag fälla väldigt blonda kommentarer ibland, men det är en annan sak.
Hehehe.



höblööö en kvart kvar på lektionen. Jag är som vanligt helt bored och amanda är inte hääär så jag har ingen att störa. Funderar på att leta rätt på en ledig soffa för att sitta och umgås med iFånen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0