Jordgubbstårta och sommarmaräng

Låter det inte som det godaste somrigaste kombinationen i hela världen ? :D Jordgubbstårta med maränger. Jordgubbaaaaar. Och vit choklad! Nu måste jag lägga in lite bilder för att ni ska förstå hur suktad jag är.

.... VET NI FÖRRESTEN HUR JÄVLA SKÖNT DET ÄR ATT SITTA OCH GOOGLA PÅ JORDGUBBSTÅRTOR I SKOLAN UTAN ATT KÄNNA ATT MAN BORDE GÖRA NÅGOT ANNAT? JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAAAAAAAAAR! Inte ett enda skolarbete behöver jag göra på 12 veckor. Och jag kan tillåta mig själv att vara hur överglad som helst för jag har kämpat för mina betyg och är verkligen nöjd nu. Fick 2 vg och resten trebokstävigt ;D är lite sur över vg:t i geografi. Men whatever :D
okejokej nu ska jag fixa dedär bilderna. 



Nu är jag helt döende (på ett positivt sätt)! Vill haaaaa :D Och eftersom jag inte har några skolarbeten som upptar all min lediga tid (WOOOOHOOOOOOOOO!!!!!) så kanske jag ska baka fin jordgubbssommartårta med maränger och riven vit choklad och kanske lite lime när jag kommer hem. Smaskmumsslickasigruntmunnen (:

.... fast nu öppnade jag fönstret och kände vilket jävligt väder det var. Blä.

MEN
om inte sommaren kommer till mig
tänker jag komma till sommaren!

SÅDESÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0