vendredi, samedi, dimanche


 
                          
Dagens kap

Varning för tråkig, typisk blogg-sak
En lista över de saker som har hamnat (eller som inom en snar framtid kommer att hamna) i min för övrigt väldigt stökiga garderob:

- grågrön hoodie med dragkedja

- blåmönstrad tunika/klänning

- vita sommarskor

- nattlinne med små fiskar o båtar längst ner

- blågrönvitrutigt (med små vita knappar!) örngott och påslakan

- mörkbrunt örngott och påslakan med turkosa och orangea exotiska blommor på

- kudde som inte blir platt så fort man lägger kinden emot den

- grön piké med smala vita ränder

- ljusblå top

- mörkmilitärgröna knälånga shorts

- egenstickad cerise sjal

- mellanblå hoodie

- grön bh, svart bh, hotpants

(- slinga håret snart med carro, inom parantes för det hamnar ju inte i garderoben..)


Ahhh, förnyelse. Jag har för tidiga vårkänslor sedan ett par veckor tillbaka. Men håll med mig - det borde verkligen, verkligen, verkligen, verkligen bli vår nu. Vintern har varat i århundraden och ändå är det fortfarande bara januari(?!). Troligtvis kommer våren inte att behaga infinna sig här i kalla Norden förrän i slutet av MARS och det har jag stora problem med att fatta. Give me freakin vårvärme vårglädje vårfärger vårvindar vårdofter vårhopp vårgrönska vårpirr vårsol och allmän vårmagi.


Jag blev i alla fall lite inspirerad av Yes Man igår så jag ska försöka få en plats till Romme. Fastän det är fredagen den trettonde och långt bort och okänt och allt sånt där. Det har nämligen gått upp för mig att man måste satsa för att kunna vinna något. Dessutom; jävlar i helvete vad jag är sugen på att åka skidor!


Rolig dialog av de roliga killarna som satt bakom oss i biosalongen:
- Fjorton suger suger! *låtsas stolt över ordvitsen*

- *sarkastisk* Oooh, den tänkte du länge på va?

- Yep, hela 0.09 sekunder.

- Nej, du har säkert väntat in det här tillfället i över ett halvår!

- Ja, jo. Är lite besviken faktiskt. Hade liksom väntat mig att det skulle poppa fram ballonger och girlanger och sånt. Att typ Carmen Electra skulle dyka upp ur nåt hörn.


Jag var tvungen att sjunka djupt ner i stolen för att dölja hur mina axlar skakade av skratt.

  
förövrigt har jag upptäckt att jag kan rita rätt bra när jag väl vill. Titta bara på den där *sväller så jag blir överviktig av stolthet*! Den ser ännu bättre ut i verkligheten dessutom o: JE SUIS DUKTIG!

Puss (not)


Kommentarer
Postat av: Tuss

Så är det för mig också. Jag är bara duktig på att rita ibland och sen efteråt kan jag aldrig göra om det o _ O?

2009-01-27 @ 18:41:32
URL: http://sorligtlycklig.blogg.se/
Postat av: amanda

vare du som skrev rommegrejen på min bdb ? xD

om de va du, svar: JAA! IT WILL ME LOADS OF FUN.

2009-01-27 @ 21:21:23
URL: http://mandaaz.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: jaa, ge mig nu! yes<3

2009-01-29 @ 09:41:06
URL: http://mandaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0