jag har slut på fyndiga rubriker




Som när man har feber och varje hjärtslag gör ont...


Jag hade tänkt att skriva värsta detaljerade inlägget om min, amandas, carros och signes badkväll, men jag vet inte om jag orkar. Jag har ont i magen och är på Sveriges sämsta humör. (Låt mig slippa gå upp imorgon, tack. Btw, i fortsättningen kommer ni att slippa läsa sånthär; jag ska skapa en till blogg, en klagdagbok. Som ingen får läsa in case they don't find it. By theirself, without clues.) Blablabla. Jag hade iallafall jättetrevligt på badkvällen även om massagestrålarna mest kittlades och man blev jävligt kall när man klev upp. Vi satt där i bubblet tills Signe blev rynkig som en 80åring och Carro som en 205åring, enligt henne själv. Fast när vi senare hade torkat och varit en sväng på ica (då vi tyckte oss se zombies överallt, hm.. moget. Men vi upptäckte oxå typ en hemlig bordell?) så var våra händer jättelena. Carro tyckte att jag hade babyrumpor längst ute på armarna, så mjukt var det tydligen.
Nej, nu ska jag koncentrera mig på något vettigare, som typ... hum.. jo juste, borde kanske skriva klart min uppsats. Och fixa den där andra bloggen.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hur hade du tänkt dig att ajg skulle va tillräckligt smart att hitta din klagblogg:(?

2009-01-18 @ 19:00:32
URL: http://mandaaz.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar på svar: hahaha! nej jag förstår de.. men jag vill:o



svar: nää, inte direkt. jo, de har gjort de.

2009-01-18 @ 20:00:21
URL: http://mandaaz.blogg.se/
Postat av: Tuss

Bara så du vet ska jag hitta den här klagdagboken of yours. Bara för att bevisa för mig själv och alla andra att jag känner dig tillräkligt bra för att lista ut ett dumt bloggnamn. Men min fråga är, när jag hittar den, vill du veta att jag gjort det eller skulle du helldre vilja att jag läste den utan ditt medvetande eller vill du att jag bara slutar besöka den när jag väl hittat den? För det tror jag jag kan, inte helt säker, men jag tror det.



(Lägg märke till att jag skrev NÄR, inte OM. För det kommer jag.)

2009-01-20 @ 14:08:25
URL: http://sorgligtlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0