Hm. Något.

Hm. Så har man överlevt ännu en skoldag, ingen kommentar om den. Eller okej då, har jag en blogg får jag väl försöka skriva lite. Men jag lämnar inte ut några känslomässiga detaljer den här gången.
Det var aströgt att vakna, jag har ett svagt minne av att jag gnällde som ett litet småbarn när mamma kom och väckte mig efter att jag hade missat mina tre alarm. Hm. Fick min mysplats på bussen iallafall. 
Måndagsmatte var första lektionen, Måndagsmatte suger för vi har idiotiska indelningar som jag inte vill vara i. Min grupp har den strängaste läraren så vi måste jobba oavbrutet i 80 minuter medan alla andra grupper får en 10minutersrast OCH slutar en kvart tidigare >.<  
Historia sedan, vi gjorde inte så mycket... Jag slapp provet iallafall, för jag inte hade pluggat eftersom mina svarspapper åt upp sig själva så fort jag vände ryggen till.
Lunch, jag avgudar vår nya kock. Maten vi får i skolan är numera mat, inte plastgegga. Idag fick vi nybakat bröd också. Jag är så tacksam att jag skulle slicka hans skor om han bad mig. Eller.. mja. Nä. Men nästan. Vår vaktmästare (eller något?) har bestämt sig för att inge lite mer respekt genom att stå vid matplatsen och kontrollera så att alla drar sina kort. Han snokar omkring där och försöker se mystiskt hotfull ut. Vi roade oss med att kolla på när en klasskompis som hade glömt sitt kort försökte smyga till sig mat ändå.
Svenska. Gick fort, och det var sista lektionen på vår enda skoldag då vi slutar tidigt. Vi typ... äesch jag kommer inte ihåg vad vi gjorde, och vem bryr sig anyways? Förresten börjar prison break om tio minuter och jag har bestämt mig för att se det ändå, för vem bryr sig om jag är trött imorgon. Juste vi gjorde faktiskt en kul sak.. skrev en dialog om en bild på fem minuter och läste sedan upp den för klassen. Vissas var riktigt roliga :D Som en killes klockrena: "Hahaha hihihihi hohohoho hehe lol.... prutt."
Sen åkte jag hem på en proppfull buss. Gick den sista biten och blåsten rev och slet i mig. Jag stoppade in båda hörlurarna och blundade när jag gick, då kändes det nästan som om jag flög.
Drack oboykaffe och kollade på Gossipgirl hela eftermiddagen fastän vetskapen om min oskrivna svenskauppsats gnagde någonstans i magen. Ungefär på samma ställe som gnagandet av det opluggade historiaprovet. Och en hel del annat gnagande, eller snarare svidande, som vi inte ska prata om.
Nuuuu lyssnar jag på paramore - crushcrushcrush bara för att den fastnar.
Och nuuuuu börjar prison break, so I guess I borde sluta.
Förresten så är vår skolas gossip girl inte på långa vägar lika bra som den äkta varan. Men å andra sidan bor vi ju inte på upper east side, och livet är inte heller en serie i 3 säsonger. Hm.
Hejdå.

Cause I'd rather waste my life pretending
Than have to forget you for one whole minute

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har bara fösta säsongen va ?:o

<3

2009-01-14 @ 14:07:59
URL: http://mandaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0