lost horizons



Åh, jag hade glömt hur mkt jag tkr om denna låt. Fiiin. Ska inte skriva mer idag, måste hinna se klart på gossip girl innan top model börjar xD Oj vad fel inställning av mej man skulle få om man läste det här och inte kände mig. Tur att ingen som inte känner mig inte har min bloggadress då. Nu blev det många förvirrande negationer i en enda mening... Jaja, imorn ska jag iallafall försöka orka mig till skolan igen... herregud. Vad hände med min framtidstro egentligen? Måste skaffa mig någonting mer konkret att se fram emot. Hm, jag borde nog lyssna lite mer på denhär låten istället:

 

Det de sjunger är faktiskt sant, och min tid tickar iväg. Dags att skärpa mig (okej, hur många ggr innan har jag lovat det o sen failat ändå?) för innan jag vet ordet av ligger jag på min dödsbädd och förbannar mig själv för att jag slösade bort mitt liv.

Imorgon på geografin ska vi få bränna ner vår skog iaf :D Mohaha, pyroman! .. nej... nej.. inte det...  Men vi ska faktiskt inte ens bränna en riktig skog, vi ska bara demostrera(demonstrera?) en skogsbrand. Det blir kul.. oh no, bara för att jag tänker att det ska bli kul så kommer jag säkert brinna upp elr ngt xD Om ni inte hör av mig på cirka två dagar så kan ni leta efter min aska någonstans utanför min skola.
Med de orden får jag vara färdigskriven för idag,
tjingtjong!

HAHA en sak till som jag såg nu - daniels msnnamn: Ät gul snö, det kan vara ÖL! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, har han inte haft de msn-namnet aslänge?:D haha, så jävla bra xD



ska ni demostera (stavning?) inomhus eller utomhus? inomhus kanske ni sätter igång brandalarmet 8D

2009-01-22 @ 09:15:17
URL: http://mandaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0