så kan det gå...

Fyfan vilken jävla eftermiddag jag har haft. Den inkluderade magont, att gå vilse, hamna vid ett speciellt träd, 1½ timmes sentimental promenad hem i snöstorm (fortfarande med en jäkla taggtrådsrulle i magen), plötsligt vakna utan att märka att jag somnat, snurrig svaghet, konstant pendlande mellan sjukdom och bara trötthet.


Men gud, varför sitter jag här och skriver en massa skit. Jag borde gå och lägga mig, men jag är rädd för att bli sjukare då. Samtidigt är jag lika rädd för att bli friskare... Jag behöver en paus då jag bara kan ligga hemma, så det skulle inte vara helt fel att vara sjuk imorgon. Och gärna på onsdag också så jag slipper estet.

Bara jag inte blir för sjuk nu... "be careful what you wish, it might come true".  Men jag vill inte bli helt frisk heller; det är skönt att ha en konkret anledning att gå runt och se plågad ut. Gaah.
Vi får se imorgon. Nu orkar jag inte sitta upp mer.


"What am I supposed to do when the best part of me was always you?" - Breakeven med The Script. Woops, jag drogar den.


Kommentarer
Postat av: amanda

ja, sånt är jobbigt :(

2009-01-21 @ 16:32:48
URL: http://mandaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0