ordinary eftermiddag (locked and loaded)

Gud vad irriterande, jag har det här symptomet att man kommer på saker som man vill göra och två sekunder senare har man glömt vad det var. Så sitter man där med ett förväntansfullt pirr i magen men man kommer inte ihåg VARFÖR. Snacka om att det framkallar mental störning.


Jag hade dessutom tänkt skriva om två roliga händelser här idag, men de minnena har såklart också runnit iväg någonstans där jag inte kan få tag på dem... Men btw amanda, jag tror en ny sms-stalker har tagit över Stefans gamla roll. Det är ju inget fel på det, men... när jag skriver mkt får jag aslite till svar, och när jag skriver lite eller inte svarar alls så får jag typ fyra sms på raken xD Lära sig sms-vett-och-etikett kanske, eller vad säger du F? (inte för att han får ha någon åsikt i och för sig, eftersom han aldrig kommer att få läsa det här.)


Uppmärksamhet och uppskattning, är inte det vad vi alla lever på och strävar efter varje dag? Jag gör det i alla fall. Eller, jag vill inte alltid ha uppmärksamhet. Men jag har en jävla strävan efter uppskattning, och det kommer få mig att göra något riktigt dumt en vacker dag. Det känner jag på mig. Och nästan hoppas. Mohaha.


Nej, nu sätter jag igång limewire... hoppas att tjejerna i min klass har rätt när de säger att det inte är farligt att ladda ner nu eftersom IPRED-lagen bara är en motion ännu (oj vad jag känner mig som ett duktigt sam-barn när jag skriver det här. Bara så ni vet... jag har varit i riksdagen! Jag kan sånt där! xD) Nästa vecka ska vi till aftonbladet och så ska vi simma. Nej, inte samtidigt. Nej, jag försökte inte vara rolig. Det blir nog... kul? Utom att vi ska vara på östra klockan åtta på morgonen på tisdag. Woho, jag kommer att vara så pigg!


Förresten så vill jag ha photoshop (jaha, så försvann den sam-eleven...). Håller på med en bild i skolan där jag klistrar in mig och tre andra hoppande klasskamrater i rymden. Den bilden lär ni få se mer av eftersom jag hoppas bli väldigt stolt över den.


Oh shit, måste till teven. Just nu spelas videon till pokerface och det är en så jävla het kille i den xD ( ja, jag erkänner att jag är fånig.) Den där brunetten på den vita soffan... åhh.
 Vafaaaaan. De klippte så att videon tog slut just när hans scen kom. Snark. Besviken. Dumma youtube som inte fungerar på uppedatorn.

Hm. Nu känner jag mig dålig. Jag har hållit mitt löfte och klagar inte så mycket på bloggen längre, men vad får ni läsa istället? Svar: En massa tjafs. (Oh lala nu hittade jag ett ställe där jag kan kolla på videon *dregla*) ... som sagt, en massa tjafs. Fast, face it - jag har nog mest tjafs i huvudet.  Det tjafset kletar ner hela bloggen eftersom jag för det mesta låter tankarna lossna direkt från hjärnan, glida ner längs nacken och armarna ut i fingrarna som trycker ner tangenter lite hipp som happ, och vips så har jag ett blogginlägg! Blir inte något vidare seriöst visserligen, men jag lägger ner tillräckligt mycket energi på skoluppgifterna så någon gång borde jag få skriva fritt, osammanhängande och ointressant.

Förresten så borde jag sluta klaga på min blogg, och sluta skriva som om det vore fler än typ två som läste.
Nu klagade jag igen.

Bwuuööhuuhuu, limewire går inte igång :(

Kontot, korsika, estet, franska. Det var väl allt jag skulle komma ihåg? Plus De halvt dolda. Men det är mer ett nöje än ett måste. Var det inte något mer jag skulle hålla i minnet? Det var något mer jag skulle hålla i minnet, känner det i översta vänstra maggropen. Skit också.


Idag är det 22 dagar till sportlovet
139 dagar till sommarlovet,

varav 100 är skoldagar.


Så här långt har jag kommit med min Småsaker-jag-ska-göra-innan-jag-dör-lista:

- delta i en överraskningsfest

- lära mig dansa och prata som i stolthet och fördom

- kyssas i spöregn

- gå i en vacker lövskog, helst med bokträd (inte träd med böcker på, pucko)

- äta av en jättejättejättestor tårta


Hihi, jag är inte helt klok.
Måste klaga lite mer: jag har skrivit ett bauta-inlägg med bara strunt och inga bilder alls. Woahw, jag tar ju priset i tråkighet! ... tycker kanske vissa. Min egen åsikt råkade jag avslöja för ett par veckor sen med denna opassande kommentar:
- Ja, alltså jag vet att man inte ska återberätta sina egna skämt men... jag är ju för rolig ibland!



Puss (inte, men ni kan få en bild av en puss)
 |

V

Hittade den när jag sökte på "gränser", det ger en tankeställare tycker jag (:


Kommentarer
Postat av: Tuss

Du vet att jag tycker din blogg är den mest underhållande av alla bloggar jag känner till (runt 10 st. så inte bara två eller något sånt xD). Och jag läser alltid din sist för jag vill spara det bästa till sist. SÅ DE SÅ!

2009-01-22 @ 22:57:30
URL: http://sorgligtlycklig.blogg.se/
Postat av: amanda

jag älskar din blogg.

men du skriver alltid så mkt jag vill kommentera men jag minns aldrig det. särskilt inte nu när jag e så trött xD

<3

2009-01-23 @ 23:55:37
URL: http://mandaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: säkert ? ._.

2009-01-25 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0