i am doomed

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! HJÄÄÄÄÄÄLP MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!

" Hej Åse,

Josefin Stagge har missat de två första bildlektionerna. Idag är hon sjukanmäld, men du kan väl be henne söka upp mig så kan hon få den uppgift de andra börjat arbeta med? "

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!HJÄLPHJÄLP! HUR FAN SKA JAG GÖRA MED ESTETVALET? *ångeeest*

inte bild, har inga jag känner som går där.
inte drama, jag kan inte!!
inte kör, jag vill inte sjunga på avslutningen o där går ingen jag känner så bra heller!!


Kommentarer
Postat av: amanda

HALLÅÅÅÅ?! drama skulle du ju ta?

du kan !

2009-01-22 @ 09:12:10
URL: http://mandaaz.blogg.se/
Postat av: WarmSnow

Bild folk är alltid snälla ^^ Annars är de skönt med bild ändå, man kan bara sitta och rita och lyssna på musik, ta tid för sig själv ^_^

2009-01-23 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0