sitter och ugglar (a)

Nu har jag gått in i väggen.







Japp, den tragiska händelsen inträffade vid en snurrdörr i täby centrum. Men väggen var faktiskt genomskinlig, och jag var jättetankspridd. Caroline garvade sig halvt fördärvad när jag plötsligt tog ett steg framåt och bonkade rakt in i det snurrande glaset. Hade själv ganska svårt att hålla mig för skratt när jag väl hade samlat ihop mitt förvånade ansiktsuttryck och förstått varifrån den plötsliga smärtan i huvudet kom.

Annars har idag varit ganska bra, det var ju sånt där hoppfullt vårsolsken som liksom sipprar in genom varje cell i kroppen. Ändå var nog inte solen det som värmde mig mest idag..

2 dagar kvar. 2 dagar kvar, 2dagarkvar2DAGARKVAR!!! Måste ha den här pausen, men sen ska jag fortsätta kämpa. Fortsätta fortsätta fortsätta tills jag lyckas. Jag ska lyckas, jag bara SKA!!!  

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahah ohminheligegud fyfan va kul det var ! :'D

2009-03-10 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0