bonne weekend

Jag har haft en trevlig helg, fram till för en minut sen (:
(Får alltid ont i magen av att  läsa hans ord, när ska jag lära mig att det inte ska vara så?
I got this icebox where my heart used to beat
Svaret är nog: Aldrig.)

Fredag: Täääby en stund efter skolan. Köpte jeans, leggins, mjukis och t-shirt+linne. Skulle egentligen träffa klasskompisarna hos Marcus på kvällen, men det blev inte av, och tur var väl det för jag har en massa ogjorda uppsatser här hemma. Upptäckte dessvärre att jag har som lättast att plugga runt 2 på natten...

Lördag: Upp tidigt, åt frukost/lunch på fyra minuter och drog sedan med Carro o Lien för att kolla på ledarinviging. Sara och Johanna var där med (: Det var ganska fint, och jag blev rörd för de sjöng låtar som förde med sig minnen. Efteråt köpte vi tjejer mat som vi åkte hem till Stenis och lagade. Kycklingpastasallad! Blev jättegott trots att amanda skar sig... jävla emo ;o Vi sjöng singstar och tjockade chips tills vi fick kuta till 610an. (Och så kom vi ändå fram fem minuter innan den gick, och jag var kind of exhausteeeed.) En snabbis till ica stop där carro träffade snubben hon alltid träffar där ;) Sedan hem till Petter där han, Joshua och Oscar var, plus de söta hundarna. Jag tjockade ÄNNU mer chips och slängde ur mig det intelligenta "asså, det är tur att jag är så smal för annars skulle jag vara FET!" Vi kollade på 21 men jag hade verkligen inte ögonen på teven längre än tio minuter...

Söndag: Jag kom i tid till tåget vid halv ett! Mötte tjejerna på det och vi hade som vanligt trevligt varenda sekund. När vi kom fram åt vi på Sandys, jävlar i helvete vilken stor grekisk wrap jag fick! Åt typ en åttondel av den och resten hamnade i papperskorgen. Det var lök på den fastän de sa att det inte skulle vara det! Precis som förra gången jag åt på Sandys... grrrrr >:[ However, efter maten sprang vi runt till säkert sju olika kaffeställen och letade efter pepparkakslatte eller espressohouse. Och vi tappade bort varandra och gick fel och blandade ihop kaffeställena och jag skrattade och skrattade. Lien var för rolig när jag och amanda stod på ena sidan övergångsstället och hon, stenis och carro på andra sidan, och vi signalerade till henne att vi ringde hennes mobil men hon bara log och vinkade som en tok. Sötis :D <3
Sedan rusade vi runt i en halv evighet förr att hitta till rätt Stadium oxå, det där Fredrik var. Tillslut hittade vi rätt och jag hittade honom med :) Tjejerna gick sin egen väg (men de var snälla kompisar och höll koll på mig via mobilen eftersom de blev lite oroliga av att han är arton xD) och jag o fredrik gick runt och letade kläder åt honom... Det var jävligt svårt. Men han hittade en tjocktröja iaf som han passade bra i (: Fast han skulle nog passa bra i mycket för han är söt... för söt för mitt eget bästa, nästan svårt att hålla distans -.- Sen skulle jag åka hem så jag mötte mina homies vid Åhlens och vi tog tuben och sen tåget. Finfin dag med er, finfin helg med er. Ni är fina (: <3

Och jo jag vet att det här inlägget inte blev som mina inlägg brukar vara. Men jag vet inte, orkar inte tänka efter. Orkar inte känna efter. Därför har jag stoppat in mitt hjärta i den där ice-boxen, tillsvidare. Fryser ner de där känslorna som numera bara smärtar.  

Kommentarer
Postat av: Lien

hahaha jaa men jag upptäckte sen att ni gjorde ring signalen ! XD

2009-02-12 @ 07:36:07
URL: http://candycookiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0