Blablabla..

Håhåjaja, nu är jag här och kladdar igen bara för att jag inte har något bättre för mig. Borde börja skriva min svenskauppsats som ska lämnas in imorgon, men jag kan inte. Vad har hänt med mig egentligen? Alla ogjorda skoluppgifter samlas på en stor hög som riskerar att rasa över mig och ändå sätter jag alltid nöje före nytta. 

Eftersom det första jag såg när jag slog upp ögonen imorse var rosorna på skrivbordet så stönade jag bara, vände mig om i sängen och la kudden över huvudet igen. Lite efter elva vaknade jag en andra gång och tassade iväg mot badrummet, försiktigt för att inte kliva på någon av alla legobitar som låg utspridda över mitt golv (spenderade gårdagskvällen med lillebror). Åt långsamt frukost framför datorn och sedan bar det av till tennisen, som faktiskt var rätt rolig. Jag råkade sätta krokben för mig själv i luften så jag o Carro skrattade ihjäl oss. Dessutom så höll vi på och larvade oss med att varje gång vi vann formade vi bokstäverna Y, E och S med kroppen. Jag fixade aldrig riktigt S:et, det blev bakofram och upponer och gud vet vad.
Efter tennisen åt jag en snabb lunch, till skillnad från frukosten, och traskade hem till Amanda. Jag hade verkligen tänkt att plugga där, men så blev det inte... Lovade mig själv att göra det när jag kom hem istället, men då var jag trött och seg och kunde inte motstå tevens dragningskraft.  Kollade på Gossip Girl och Bones och nu har jag börjat se Kingdom of Heaven... jag borde inte. Jag borde duscha och sova. Men jag vill inte att helgen ska ta slut, även om det bara är fem dagar kvar tills jag ska till Funäs och slappna av. 


Bwöööh, orka. Nu håller de på och döda varandra på teven. Urk, mycket blod. Tänkte precis skriva "det är nästan så att jag kan känna blodsmaken på riktigt" när jag insåg att jag faktiskt blöder från läppen, så det är inte så konstigt xD Usch, jag är alldeles för trött för att kunna blogga om något vettigt...
Men jag har faktiskt varit ganska vettig idag. Har rett ut orsaken till en hel del av mina känslor, och så har jag kommit på hur hemskt det är om man dör helt plötsligt (vad som helst kan faktiskt hända varenda dag) och så är det en massa saker man inte har fått sagt... Orkar inte förklara vad jag menar x)

Nu får det vara nog!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Y-E-S , haha nej jag klarade typ inte heller S:et fan. vi får komma på något annat.





asså guuuud vad jag måste framstått som en idiot egentlgien, när jag tänker efter, när jag slängde tennisbollen rak i James Blakes huvud i direkt sänd tv. KUL! aah de e faktiskt kul när jag tänker efter.. :D

2009-03-10 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0