bättre sent än aldrig ... ?

Valborg.


Vart en blandad kväll...
hände väl inget sådär jättespeciellt.
Ville bara säga att det var så extremt mysigt då vi vid 2-tiden kom hem till mej,
blöta, kalla, smått deprimerade
och tände ljus, tog fram kuddar & lugn musik.
Bara myste loss och snackade viktigheter.
Fan va det betyder att kunna göra sånt med er ♥
+ det i busskuren. Vill helst inte snacka om det,
bara tacka er för att ni fanns där för mej.
Det var en otroligt vacker och magisk upplevelse
vi där i natten, sammanlänkade.
Att få gråta ut i er omtänksamma närvaro.
Jag tror känslan jag hade då var den bästa jag nånsin haft.
Från botten av mitt hjärta och djupet av min själ -
jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Systerfilluren ;D

Fett skum kväll <3

2008-08-06 @ 22:56:27
URL: http://shutupnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0