Jullov, btw.


I'll give you something to drown in... >:D


Okej,
I'm sick and tired of being tired and sick. Tycker att jag kan få bli frisk nu. Men det tycker inte bacillerna i min kropp, de stormtrivs i min näsa, hals och huvud. Jag har bett dem att flytta ut, för trots att de älskar inredningen där inne är det faktiskt jag som är hyresvärden så jag borde ha rätt att kasta ut dem, right? Men Mr och Mrs Bacill har hittat sitt drömhem och verkar vilja stanna förevigt. De har gjort sig hemmastadda genom att skaffa en massa små barn som springer runt och kittlar i halsen och täpper till de två bakdörrarna i näsan. Typiskt. Dessutom har de isolerat alla väggar i huvudet så att det känns tungt och trångt. Deras härjningar får inte bara lägenheten utan hela hyreshuset att bli helt utmattad. Ja, jag hoppas verkligen att de flyttar ut snart och inte lämnar något spår efter sig. Kommer då inte att sakna dem ett dugg.

VI HAR FÅTT EN HIGHTECH-KAFFEMASKIN :D oh lala vad jag kommer knarka latte när jag har lärt mig hur den fungerar. Det är inte bra, inte bra alls.

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha hoho, jo precis så blev det för mig också när vi skaffade espressomaskin. höhö.

<33

2008-12-22 @ 12:00:03
URL: http://oliine.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ville bara säga God Jul i förskott! :D Hoppas du får en bra dag! :)

2008-12-22 @ 12:06:36
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0