fornever

Kan man höra hemma i flera famnar?
Finns det något annat nyckelben min näsa passar lika bra emot? Några andra djupa ögon med samma dragningskraft?
Finns det några andra händer, nån annan lukt, som någonsin kan få mig att glömma?


Ni vet, minnen blir inte smärtsamma förän man man inser att de aldrig kommer igen.
Men det är också först då de blir så fruktansvärt vackra.



Idag har jag iallafall varit med två av mina favoriter, det var trevligt.
Orkar inte redogöra för vad vi gjorde, men just trust me, det var trevligt.
Kan skriva om juklappar sen, orkar inte det nu heller. Ja, jag är en latmask!
En omogen sådan också, för nu ska jag se på Gossip girl (:
Men vadihelvete, när man är 16 behöver man inte väl vara så mogen!(?)


Puss (not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0