rubrik without publik

Man behöver inte veta vart man ska, man behöver bara veta att man ska komma dit.

Jag är ingen vidare bra bloggare, känner jag. Har skuttat runt lite i kompisars bloggar ikväll, och upptäckt att dom är riktigt duktiga. De skriver liksom på ett typiskt "bloggigt" sätt; om sin dag och sina tankar, men på ett roligt och öppet sätt så att alla som läser det kan leva sej in i det. Och jag, jag slänger typ in lite all möjlig skit som inte får plats i min skalle, sen glömmer jag bloggen i en halv livstid innan jag kastar in nått nytt onödigt. Hm, inte nice. Här förväntas jag skriva; "men jag ska bättra mej från och med nu." Men guess what? Jag ska fortsätta med min skit. Även om ingen vill läsa - jag har ju faktiskt denhär bloggen för MIN skull. Klart det frestar, att skriva runt lite händelser i min dag, en liten uppdatering på livet ur min synvinkel som andra läser, ler åt och sparar länken till min bloggsida. Men nej, jag gör det ändå inte. För trots att jag inte alltid vågar stå för det så tycker jag om när allting är på sitt eget sätt. Det skulle liksom kännas som att min blogg inte "behövs" om den är en såndär typisk blogg som alla andra. Fan, nu låter det som jag klankar ner på mina vänners bloggar xD Det gör jag absolut inte, tvärtom, jag tycker de är så bra att jag inte ens vill försöka konkurera med dem, utan jag kör mitt eget lilla rejs (:
Ett rejs som inte blir inställt bara för det inte finns nån publik.

Kommentarer
Postat av: Systerfilluren ;D

Jag diggar din blogg (Y)

Jag tkr däremot att min blogg e fett me tråk x'D haha, men samma där, ja har den för MIN skull :)

2008-08-07 @ 22:26:28
URL: http://shutupnow.blogg.se/
Postat av: Tuss

Tkr om din blogg vad du än säger envis. Skulle ju vara kul om du uppdatera den oftare, men "den som väntar på nått gott..." och jag ser din blogg som en smaskig chokladkaka :D

2008-08-08 @ 21:02:46
URL: http://sorgligtlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0