ångestskrik

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHKKK.
- detdär var för att jag är skitjävlafucknervös inför gymnasiet, jag tror inte jag kommer klara av att gå dit första dagen,
jag är så räddräddräddnervös att jag tror jag kommer dö, jag vill inte, vågar inte, vill inte våga, vågar inte vilja, you name it!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
- detdär var för mina beslutångestproblem, eller, egentligen finns det bara ett enda beslut jag har problem med, men det är så stort att det har tagit ifrån mej hela min förmåga att bestämma saker själv, så nu kan jag inte ens välja pålägg till mackan i princip.

WWWWRRRRRAAAAAGAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAAAGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
- för att jag har lust att cutta av mej skallen eftersom den inte gör någon nytta nu, känns bara som den gör mej psykiskt sjuk av alla funderingar hit och dit och tankar och känslor eller icke-känslor.

WWWHHHHOOOOAAAAAGGGHHHHEEEEEEUUUUUOOOOOWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH.
- för att jag kommer explodera snart, eller att jag redan har exploderat, jag vet inte, jag känner ingenting längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0